lauantai 6. toukokuuta 2017

Pohdintaa huomenlahjasta

Aiemmin huomenlahjan ajatus on ollut taata vaimon toimeentulo leskeksi tulon jälkeen. Tuolloin huomenlahja oli usein lehmä, torppa tai rahaa ja asiasta oli olemassa jopa laki.

Näin ei ole enää tänä päivänä, vaan useimmiten huomenlahja on koru, kello, tms. Viime vuosina trendiksi on noussut myös boudoir-kuvaukset, joiden kautta vaimo haluaa antaa kumppanileen palan itsestään hieman erilaisessa muodossa...

Tämän piti olla Emmin teksti, mutta mä suututin sen aika reilusti ja ajattelin nyt tätä kautta koittaa saada sen leppymään... 

Emmi halusi julkaista täällä pari boudoir- tyyppistä kuvaa itsestään, tämän tekstin lomassa, minä sitten vetäsin herneet nenään, tosi syvälle, sillä kuvien joukossa on yksi mulle todella tärkeä ja rakas kuva ja mä mietin, että miks se pitää kaikelle maailmalle julkaista, näyttää itsensä muille.. Mietin tätä asiaa nyt koko yön, ilman että hirmuisesti nukuin. Miksi kielsin sen näyttämisen? 

Syy on ehkä se, että, vaikkei pitäisi myöntää, niin kyllä, mä olen mustasukkainen! Onhan mulla kaunis vaimo, mun silmissä se kaikkein kaunein. Entä jos tätä kautta tulee joku parempi ehdotus sille, jos se unohtaa mut? Nää oli ne ensimmäiset ajatukset mun mielessä. 

Nyt yön mietittyäni asiaa, tulin siihen tulokseen, että No Hitto Miks Ei? 
Mun vaimo, kaunis, ihana, lempeä ja tietysti seksikäs! Julkaiskoon millaisen kuvan vain, jos se on mua kestänyt näinkin kauan, niin tuskin se mua minkään kuvien perässä kirjoittelijoiden takia jättää? 



Mutta takas noihin huomenlahjoihin, nytkun on vuodatettu ihan periaatteessa aiheen vierestä. 

Nykyisin siis huomenlahjat voivat olla myös jotain oikeasti käytännöllistä, sellaista, mistä tietää toisen pitävän, sellaista josta toiselle tulee hyvä mieli, oli se sitten koru tai kello, valokuva tai muu otos, tai vaikka ihan jokin keräilyesine, mitä toinen keräilee. Pääasia on, että tietää toisen siitä pitävän, ettei ensimmäinen yhteinen päivä häiden jälkeen ala ihan karuissa merkeissä. 

Itselläni ei ole vielä minkäänlaista käsitystä siitä, mitä Emmille ostaisin, mutta, onhan tässä aikaa vielä miettiä...  

Tässä siis tämä meidän riidan aiheuttanut kuva, rakastan tätä naista enemmän kuin mitään muuta!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti